BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Terima KaSiH PaDa YaNg SuDi SinGGaH DeKaT SiNi...SiLa TinGGaLkaN JeJaK aGaR DaPaT KiTeR Ke SaNe NaNtI..SaYanG KoRanG SanGaT2...

salji

Pages

JoM FolloWer DeKaT SiNi....

klik


Wednesday, May 5, 2010

1 MEI 2010 - First time wat blog


1ST aku create blog aku nih...susah jgk yerla aku bukan budak it..tp aku cuberla jgk nak wat belajor2 tp blehla jadila nie..."Andai itu takdirnya" aku pilih sbb mcm2 yg terjadi dalam hidup aku...dengan berkat sabar serbe sedikit aku mampu mengharunginyer....Alhamdulillah aku diberi kekuatan lagi....

For my hubby...terime kasih dan loooovvveee u very2 much abg...


kesabaran,kasih syg dan kater2 semangatnya membuatkan aku lbh sabar dlm menempuh dugaan...Hubby aku selalu pesan supayer aku selalu bersabar dgn setiap ujian yg berlaku...tgin sgt nak ade permata hati sendiri...sesungguhnyer hingga kini aku blum lg diberi rezki itu...kdng org tnyer..."eh bile nak bertiga nie..."sik berdua jer??..Ya Allah hanyer Allah jer yg tahu hati nie...menitik air mate ni...hubby aku selalu ingatkan aku org yg selalu persoalkan kuasa tuhan org tu kurang ilmu agamenyer...hubby aku kate biala org nk ckp aperpun..mulut orgkan...yg penting kiter sabar...inila ujian tuk kiter...sib baik hubby aku selalu bg kate2 semangat...klu x aku msti sedeh bile org tnyer bab2 cahayamater nih...Ya Allah kau berikanlah aku rezki..sesungguhyer yg baik aderla dtgnyer darimu Ya Allah...mudah2an nanti kiter dikurniakan rezki cahayamate yg comel2 & anak2 kiter nnti jadi ank2 yg soleh dan solehah yer abg....love u abg...........love u abg...love u abg....love u abg.....


2 ulasan:

Namie Luna said...[Reply To Comment]

go go chaiyok! kak hajar boleh pnyer.. slmt berblog..

sitisaleh said...[Reply To Comment]

hihhhi..maceh yer namie..