BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Terima KaSiH PaDa YaNg SuDi SinGGaH DeKaT SiNi...SiLa TinGGaLkaN JeJaK aGaR DaPaT KiTeR Ke SaNe NaNtI..SaYanG KoRanG SanGaT2...

salji

Pages

JoM FolloWer DeKaT SiNi....

klik


Friday, November 16, 2012

27 HB 10...5th aNNiVeRSaRy.....aLHaMDuLiLLaH

Salam............


entry yang dah lame diperam sebab tuan punyer blog busy...hehehehe....

''Ya Allah semoga rumahtangga yang kami bina ini sentiase dirahmati dan diberkati selalu...
''Ya Allah kau kurniakanlah kami zuriat yang soleh dan solehah.....
''Ya Allah semoga rumahtangga kami kekal bahagia hingga akhir hayat....aminnn....

saat manis bergelar seorang isteri.....

terime kasih buat en hubby yang selalu dan selalu sangat2 memahami hati ini...syukur dan terime kasih Allah kerana telah pertemukan aku suami yang baik dan penyayang seperti 'DIA'...terime kasih ya Allah....

my laling......
 ah..nape ntah..air mate nie lajuuu jer turunnyer...aduhh...sambil tapi entry sambil sapu air mate yg laaajuu sangat mengalir atas pipi gebu nie...stop..stop..oh..!! masih lagi...sesekali kadang2 tue memang jiwa kite nie terlalu emosikan...kan..kan...

Alhamudillah...dah 5 tahun rupenyer melayani bahtera bersame suami terchinta...syukur...rase macam baru jer semalam kami diijab qabulkan....hehehehe...ecewah..ngadela tue...

ok malas nak citer panjang sebab aku asyik leleh jer air mate....huhuhu..senyum2 pun tetap jugak leleh...aduhh...ciwek betulla....




1 ulasan:

Umaira Umar said...[Reply To Comment]

happy anniversary yg ke 5. congrats