BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Terima KaSiH PaDa YaNg SuDi SinGGaH DeKaT SiNi...SiLa TinGGaLkaN JeJaK aGaR DaPaT KiTeR Ke SaNe NaNtI..SaYanG KoRanG SanGaT2...

salji

Pages

JoM FolloWer DeKaT SiNi....

klik


Monday, January 18, 2016

SeLaMaT DaTaNG 2016


Salam...............



Alhamdulillah.....2016 sudah...bulan januari pun dah nak sampai ke penghujung....21hb ni gaji pun masuk...motif..??cakap pasal gaji sebab duit dah tak berape nak tebal...asyik nipis jer...hikhik...

orang selalu cakap masuk je tahun baru sebukla dengan azam baru...semangat baru...aku...??tiap2 hari azam baru...semangat baru...harap2 tahun ni dapatla lose kg banyak sikit...tahun lepas bertambah kg....uwaaaaa....stress tau kalau pikir pasal berat2 ni...


saje bubuh gambar mak dengan fateh....now mak dekat sabah....adik aku bawak duduk sane sekejap...uwaaaa....rinduuuuu mak sesangat...inshaAllah cuti raya china ni balik dah mak aku...

ok...nanti kite sambung lagi....

2 ulasan:

Norain Omar said...[Reply To Comment]

Salam,

My name is Norain from ZALORA Malaysia. I would like to offer you to do a collaboration with us. Feel free to drop me an email at norain@my.zalora.com

Thanks :)

sweet tooth said...[Reply To Comment]

Dah makin besar fateh!