BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Terima KaSiH PaDa YaNg SuDi SinGGaH DeKaT SiNi...SiLa TinGGaLkaN JeJaK aGaR DaPaT KiTeR Ke SaNe NaNtI..SaYanG KoRanG SanGaT2...

salji

Pages

JoM FolloWer DeKaT SiNi....

klik


Saturday, October 23, 2010

lepak2 sambil ngombe2 wif kengkawan

Salam...............

kembali lagi menghupdate blog aku nie..bukan aper tgh rajin...rajinla sgt aku nie...yerla lgpun hubby aku dkt bwh tgh borak dgn kawannyer....kkikikikikikiki...klu tak xkan aku nak duk dpn pc jerkan....hihihihhihi...tadi baru jer selesai lipat baju yg sgt2la memenuhi ruang bakul...hahahahahaha...sebab teramat rajinnyer saye yer....kikikikikiki...sbb tu jadi penuh bakul baju itu....ceh....mcmla anak ramai sgt sampai menimbun baju yg belum dilipat yer...yerla basuh mmg rajinkan...tp lipat???lagila tesangatla rajin aku nie(tipu jer sebenanyer malas beb!!!!)wakakakakakakaka.....xmerepek x sah aku nie....

tghari tadi aku ngan kengkawan gi ngombe2 dkt luar..sajer jer...bukan xder air dkt ofc tp mengade2 nk minum2 dkt luarkan....aku,be ziha,be jun n si putri jer...kiteorng gi strawberry jer...itu pun la yg paling best selain dr kfc dkt sg besar nie.....waaaaaaaaaaa...mcd xder..pizza pun xde...bnykla xder...waaaaaaaaa...xperla jimat skit duit aku...semakin bertambahlah akaun aku dlm asb aku sbb daku tiade sgt2 boros spt semase aku duduk di shah alam dulu yer....ait..ait...jgn salahkan sesiapa yer..salahkan diri sendiri yer...hihihihihhihi....
simple menu jer kami order dkt sane td....

bnyknyer menu!!!!!

cedapnyer air......
okla jgk tempat ini..nila yg ade dkt sini yer....hokey ape....hihihih
sedehnyer muke be ziha.....die x sehat sbenanyer....
kiteorng pnggil die "hantu raye"hihihihih....
be jun....yer2 jer dgn pilihannyer.....pastu kiteorng yg sental..hahahahaha bkn akak yer tp si :hantu raye" tue..wakakakakaka   

tuan punyer blog nak enteprem jgk yer!!!!!!
sangat santekkan tudung sayer tue....blink2 gitu...
abc be jun...nak jgk rase wei...
air ape yer tue....sayer tau!!!!air limau suam..tp harge teh o aiskan????hihihi

sebuk dgn hpnyer jer "hantu raye" nie....wakakakakakakaka
nyum..nyum..nyum....

0 ulasan: