BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Terima KaSiH PaDa YaNg SuDi SinGGaH DeKaT SiNi...SiLa TinGGaLkaN JeJaK aGaR DaPaT KiTeR Ke SaNe NaNtI..SaYanG KoRanG SanGaT2...

salji

Pages

JoM FolloWer DeKaT SiNi....

klik


Wednesday, February 23, 2011

aKu HaLFDaY LaGi HaRi NiE.......

Salam............


hihihihih...now sudah pukul 12.50 yer..saje xde wat ape...so aku bukakla blog aku nie saje nak taip2 dekat sini....sbenanyer aku nak halfday hari nie....kikikikikiik


panjang ceritenyer....xdela panjang sgt ceritenyer...aku nak gi hanto ank sedare aku yg nak kawen tu gi tacap2 ape yg patut...yerla diekan nak kawen minggu nie...so aku sbg weeding planner yg telah dilantik makenyer aku sebukla bagai nak kasik ank sedare aku nie cun melecun mase kawen nanti....lagipun die bukan ade adik beradik yg besor2...diela yg sulong..so pengalaman nak tacap diri nie sebelum kawen kire x retilakan.....


ok jap lagi aku nak cow dah...aku dah siap2 awal informe dkt akunyer cc....cc aku memahami niat aku tue.....kikikikikikiki......ok aku cow dulu yer....hihihih....


0 ulasan: