BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Terima KaSiH PaDa YaNg SuDi SinGGaH DeKaT SiNi...SiLa TinGGaLkaN JeJaK aGaR DaPaT KiTeR Ke SaNe NaNtI..SaYanG KoRanG SanGaT2...

salji

Pages

JoM FolloWer DeKaT SiNi....

klik


Tuesday, July 19, 2011

BLoG aKu MaKin BeRSaWaNG.....

Hai semua......


aduh...aduh...lame betul aku tak hupdate citer dalam nie....semakin penuh sawang nampaknyer...kekekekeke...sawang kejadahnyer....merapu benor aku nie....rindu betul nak mencoret rase dalam nie...niat tu memang ade...tapi bile on pc baru jer start nak buat cerite dah laki eden panggil...huhuhuhuhu..makenyer terbantutla idea aku nie....


malam nie hubby aku takde dekat rumah....so bolehla aku hupdate sikit2 blog aku nie...sian...sunyi dan sepi jer blog aku nie....kadang2 jeles tengok blog orang lain tue,cepat jer hupdate cerite....tapi aku nie budak baru belajokan...bijak sikit2 tu kire oklakan...tapi bangge ape ade blog nie....bukan semue orang ade blog...tak kesahlah korang ade ke takde.....kalau takde pun bukan jadi 1 masalah pun....tapi bagi aku....aku memang suke giler2...sebab disinilah tempatnyer aku nak meluahkan rase suke dan duke aku.....ayoyoyo....



0 ulasan: