BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Terima KaSiH PaDa YaNg SuDi SinGGaH DeKaT SiNi...SiLa TinGGaLkaN JeJaK aGaR DaPaT KiTeR Ke SaNe NaNtI..SaYanG KoRanG SanGaT2...

salji

Pages

JoM FolloWer DeKaT SiNi....

klik


Thursday, August 9, 2012

MeNu IFTaR RaMaDHaN Ke19..............

Salam...

nie menu semalam yer...so biler aku publist waktu2 cam gini,kompem mesti ade yang telan air liur...hahahahaa....rileks2...dah dekat nak buke puase pun....sabo yer...hahahaha....

Semalam...banyak menu jugak....satu lagi peel aku semalam...boleh pulak semalam aku beli sup ayam...ish..ish...pastu roti john...last2 sampai sahur tadi ade lagi 3 potong roti john...hubby aku bising sebab aku tak makan pun roti john tue....aku bukan tak nak makan...tibe2 semalam mase nak telan tue,aku rase macam muak plak....mybe muak tue sebab pembawakla kot...hahahaha...manerla tahu kot2 aku pregnant ker...yerla rezki dibulan Ramadhan Allah nak kasikan...aminnn....

Semalam,hubby sms kate nak makan bihun goreng.....oklah...lagipun lame dah tak makan bihun goreng....sampai jer rumah....Mil aku kate nak masak sambal sotong n udang campur petai...pastu,Mil kate suruh aku masak ayam masak kicap...ok..pung...pang..pung pang aku dekat dapur...sambal sotong tue Mil aku yang masak...masak kicap aku yang masak...dan bihun goreng tue,hubby aku yang sebuk nak tolong aku masak...hehehehe....hubby aku memang pandai masak...kire saing2 akula die punyer stail...hahahaha....

Bihun goreng dan air selasih laici senandung kaseh....slurrpppp...

ayam masak kicap.....nie aku yg masak

sambal sotong n udang campur petai Mil aku yg masak

okla...selamat berpuase.....bye.......

2 ulasan:

permata biru said...[Reply To Comment]

ermm sedappnya..

cHu_aRE said...[Reply To Comment]

suha follow sini :)

http://anakmanjamakabah.blogspot.com/2012/08/segmen-tambah-follower-blog-sampai-1000.html