BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Terima KaSiH PaDa YaNg SuDi SinGGaH DeKaT SiNi...SiLa TinGGaLkaN JeJaK aGaR DaPaT KiTeR Ke SaNe NaNtI..SaYanG KoRanG SanGaT2...

salji

Pages

JoM FolloWer DeKaT SiNi....

klik


Sunday, June 2, 2013

SeMaKiN TeRTeKaN JiWaKu iNi.................PaSRaH JeR LeR....

Salam...................


Semakin hari semakin tertekan rasenyer....namun aku pasrah...sabar jerla yang paling penting buat mase nie...biaq pila orang nak kutuk ke hape ker janji hp kite tue tetap canggihkan...kan..hahaha...uwaaaaaaa kite stress tau bile ingat kat hp kite yang bapak lame nak pulih2 tue...uwaaaaaaaaa......

dan semakin stress bile adik beradik aku asyik duk sindir2 jerkan...uish...sangat2 tak patut tau diaorang sebab ngutuk2 hp aku...macam diaorang yang beli....asal nampak jer muke aku kat rumah mak aku,mulerla sindir2...konon2 tanyer tak dapat wasap la aperla....kang betul2 keluar asap baruler tahu....

uwaaaaaaaaaaa....rindu sangat2 dekat hp kiter tue....uwaaaaaa.....kate minggu depan baru siap....uwaaaaaaaaaa....



4 ulasan:

norzatul nabihah said...[Reply To Comment]

waa, pakai xperia z. best tak? btw, jom singgah blog bihah =D

Nurul Syuhadah said...[Reply To Comment]

Adah pun pernah alami. beli hfon, then sebulan lepas tuh rosak. pastu kena tunggu 2 bulan baru siap. hehe. sedih! berpisah dgn benda yg disayang.

"CT CoMeL" said...[Reply To Comment]

@norzatul nabihah
hai biha....ok...kang kite dtg saner....salam kenal2 tau

"CT CoMeL" said...[Reply To Comment]

@Nurul Syuhadah
hehehe...senasibla kitekan adah....sob..sob