BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Terima KaSiH PaDa YaNg SuDi SinGGaH DeKaT SiNi...SiLa TinGGaLkaN JeJaK aGaR DaPaT KiTeR Ke SaNe NaNtI..SaYanG KoRanG SanGaT2...

salji

Pages

JoM FolloWer DeKaT SiNi....

klik


Wednesday, June 13, 2012

ORg CaKaP aKu DaH KuRuS SiKiT......

Salam........


jangan muntah bile korang semue tengok tajuk yang aku buat tue....bukan aku yang cakap tau...tapi kawan2 aku semue cakap macam tue....hehehehe...happy bercampur terharu giler biler orang cakap camtu dekat aku...ikutkan aku belum pun kurus lagi...masih lagi dalam proses dan proses yang memakan mase yang lame lagi nak kurus...hahahaha...tapi bile kawan2 aku cakap tadi yang aku dah nampak kecik,oh macam tak cayer jer....terime kaseh tau sebab cakap aku camtue(pasni bolehla pakai baju saiz 's')...harap2 memang betul2 aku dah kurusla sikit yer....

so....misi akan tetap diteruskan jugak...progrem diet aku pun taklah seteruk hari tue...cume nasi aku dah makan jugaklah...tapi aku hadkan pengambilan nasi...cthnyer kalau rase nak makan nasi,aku ambik nasi dalam suku senduk jer...aku hanyer lebihkan sayur dan lauk2...air tetap same...no ais2 yer....hahahaha..yang nie memang perlu ko pantang betul2...hingat...!!!..no AIS dalam minuman yer.....sekian....



5 ulasan:

hasrul hassan said...[Reply To Comment]

As-Salam.
Tak cuba pakai korset? hehehe... :) wife HH pakai korset, makan tetap makan tapi body ... perghhh hanya suami je yg tahu.

Cik Awin said...[Reply To Comment]

kurus? program diet akak berjaya nmpknya...tp kan, ais tu sy lum boleh pantang lg la kak...risau gak ni, takut nnt baju x muat time nk naik pelamin...

"CT CoMeL" said...[Reply To Comment]

@hasrul hassan
dulu dah pernah pakai...tapi lecehla sikit...hehehehe

"CT CoMeL" said...[Reply To Comment]

@Cik Awin
hahahaha...baju yg dulu dah sempit pun nmpknyer dah boleh gune balik...yahoooooooooo

Kak Aya said...[Reply To Comment]

salam kenal....kalau nak beli tudung aidijuma boleh klik sini www.aidijuma.com