BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Terima KaSiH PaDa YaNg SuDi SinGGaH DeKaT SiNi...SiLa TinGGaLkaN JeJaK aGaR DaPaT KiTeR Ke SaNe NaNtI..SaYanG KoRanG SanGaT2...

salji

Pages

JoM FolloWer DeKaT SiNi....

klik


Friday, June 1, 2012

aKu DeMaM vs SeLS eMa...........

Salam.........


Aku demam hari nie...ingat cumer batuk2 jer...tup tup malam tadi tekak dah rase macam tak berape nak selesa jer...pastu asyikla pulak nak bersin2 jer...huh pastu aper lagi..biler bangun tido jer...terus rase pening yang amat sangat...badan pun dah mule dedor2 jer rase...aiiii...nampaknyer memang dah mule demamla nie...siankan aku....

lepas jer subuh tadi...aku terus terlentok lagi dekat katil...kepale memang sakit yang amat ler pagi tadi...en hubby picit pun macam tak rase jer....tuela degil aku nie..takmo makan panadol malam tadi...huh...aku bukan hape tak suker nak makan2 panadol nie...maklumlah antibody aku kan kuat...wakakakakaka...kuatla sangatkan.........cittt...

1 hari nie aku memang baring and tido jer...nak bangun pun macam tak larat jer tadi...tapi nie dah mule rase okey...mudah2an esok aku okey yer...sebab esok banyak misi kene buat....hehehehe..

3 ulasan:

armouris said...[Reply To Comment]

terjumpa info ni, pasal demam…. sharing is caring :) - Cara Redakan Panas Demam Dengan Mudah

"CT CoMeL" said...[Reply To Comment]

@armouris
tq..best2 banyak petua nie..

Anonymous said...[Reply To Comment]

Hmm.saya demam ..takut kena paru2 berair..