BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Terima KaSiH PaDa YaNg SuDi SinGGaH DeKaT SiNi...SiLa TinGGaLkaN JeJaK aGaR DaPaT KiTeR Ke SaNe NaNtI..SaYanG KoRanG SanGaT2...

salji

Pages

JoM FolloWer DeKaT SiNi....

klik


Friday, July 26, 2013

GaRa - GaRa CaNDy CRuSH eN HuBBy TeRSeNTaP.....HeHeHe


Salam Ramadhan.................




Sekejap jer dah 17 Ramadhankan....Ya Allah cepat betul mase berjalankan....persiapan raye pun tak ready lagi...masih suam-suam kuku jer....pendek kate aperpun kite tak ready langsung....iollskan berdua jer...malam raye pun masih lagi boleh carikan....hukhuk...pasrahhh...

nie nak cite pasal kegilaanku bermain game candy crush....buat mase nie aku baru sampai level 65....menangis tau nak sampai ke tahap nie...siang malam asyikla bercandy crush jer ( if ade mase freela...takla aku anytime nak main game jer )

semalam dalam kereta mase otw balik dari ofc,aku sambil2la melayan candy crush jap...2-3 kali gak aku duk ulang2 main...agaknyer sebab aku khusyuk sangat kot last2 en hubby pun mule membebel...hikhikhik...yerla die sembang2 aku layan lebih kurang jerkan...tue yang die pun sentap....hahahaha...last2 aku terus stop dari main game...hahahaha...ele baru jer kejap tak layankan...huhuhu...ampun yer daling.....lebiu...

0 ulasan: