BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Terima KaSiH PaDa YaNg SuDi SinGGaH DeKaT SiNi...SiLa TinGGaLkaN JeJaK aGaR DaPaT KiTeR Ke SaNe NaNtI..SaYanG KoRanG SanGaT2...

salji

Pages

JoM FolloWer DeKaT SiNi....

klik


Monday, April 21, 2014

17HaRi LaGi....SeMoGa DiPeRMuDaHKaN SeGaLaNYa....

Salam................




Ya Allah semoga terus diberi kekuatan dan kecergasan untuk menanti detik2 indah itu.....aminnnn.....terus terang aku cakap semakin dekat hari due itu, semakin kuat debaran dirasekan....hanye pade Allah aku berserah semuanya.....doakan yer kengkawan semoga semuanyer dipermudahkan oleh Allah....aminnnn

Takut ker?takut tue memang takut...sob..sob..dalam takut2 sebenarnyer tak sabar sangat2 nak lihat rezeki yang Allah beri nie pade kami suami isteri....lelaki ke anak kami?perempuan ke anak kami?iras muke siape?aku ke?atau suami aku ke?macam2la yg dok bermain difikiran aku....bagi kami tak kesahla lelaki atau perempuan janji cukup sifat dan sihat syukur alhamdulillah....


Minggu lepas aku cuti 2 hari...khamis dan jumaat...pagi jumaat tue aku lepak rumah aku...kebetulan pagi jumaat tue kaki aku lenguh sangat...tue yang nak manje2 dengan mak tue...hehehe...biler dekat rumah mak, memang rase best sangat2....mak kitekan...sampai2 jer rumah terus mak aku tanyer nak minum air ape?sob..sob..sedih jer aku rase bile mak tanyer macam tue...mak...mak...hari2 mak call aku tanyer macam maner keadaan aku...ikutkan mak aku suruh aku cuti awal dah...bising jer mak aku bile tau aku masih kerje lagi....mak...mak...love u mak...semoga mak terus sihat dan kuat....aminnnn






0 ulasan: