BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Terima KaSiH PaDa YaNg SuDi SinGGaH DeKaT SiNi...SiLa TinGGaLkaN JeJaK aGaR DaPaT KiTeR Ke SaNe NaNtI..SaYanG KoRanG SanGaT2...

salji

Pages

JoM FolloWer DeKaT SiNi....

klik


Monday, March 5, 2012

6 Kg SuDaH TuRuN....YaHooooo...

Hai...Hai......


hahaha...tue bukan berat aku tau...hahahaha..
berat sbenar aku dirahsiekan dulu hokey....

tengah..tengah bengang nie masih boleh pulak aku nak citer pasal 'kg'....hehehehe...so sekarang mood aku dah hokey disebabkan ade news yang sangat2 bagus aku dapat...hahahaha...

Alhamdulillah....6kg dah turun..hari tue tue aku cakap 3 kg kan...now dah meningkat banyak...best..best..syukur Alhamdulillah...sebenarnyer banyak bende nak share pasal diet aku nie...now,aku agak sebuk sikit ler..lagipun tiap2 malam en hubby sebuk buat asggmnt so tak dapatlah aku dok lamer2 depan pc...nanti dah tak busy aku hupdate lagi citer pasal diet yer....ramai kawan2 aku yang tanyer...ape yang ko makan dan makan...nak cakap jer..jenuh tau..hahahaha...lagi satu perasan tak,aku pun dah jarangkan letak menu makan diet dalam blog nie...gambo memang banyak...tapi tak terpublist2 pulak dalam nie....kebizian sekejap yer....

so perasaan sekarang memang gumbira...walaupun target kg aku masih jauh lagi..namun aku tetap puas hati sebab usehe2 aku untuk menurunkan berat bandan nampaknyer hampir berjaye...syukur sangat2.....hehehehe

0 ulasan: