BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Terima KaSiH PaDa YaNg SuDi SinGGaH DeKaT SiNi...SiLa TinGGaLkaN JeJaK aGaR DaPaT KiTeR Ke SaNe NaNtI..SaYanG KoRanG SanGaT2...

salji

Pages

JoM FolloWer DeKaT SiNi....

klik


Monday, May 28, 2012

SaYa SuKe MiNuM MiLO....HeHeHe...

Salam............




Sejak akhir2 nie aku memang kerap benor minum milo...kalau boleh hari2 mau minum air ini ma...obses giler aku dengan milo nie...kan dalam iklan dekat tv selalu cakap...minum milo anda jadi sihat dan kuat....ekekekeke...so...aku memang dah kuat tau...siap boleh angkat buah kelape lagi...hahahahahahaha....kuat tak...??

so..hari nie tak dapat minum milo....mood macam dah tak karuan jer biler tak dapat minum milo nie...kalau dekat ofc aku suke minum milo kotak...slurrrpppppppppp.......sangat2 sedappppp......milo.......milo.......sayer nak minum milo hari nie...tapi kedai kesuka tu tutup...hangen tau macam nie...kejap bukak kejap tutup.....ngeeeeeeeeeeeee

5 ulasan:

Cik Awin said...[Reply To Comment]

saya pun suka minum milo juga ;)

"CT CoMeL" said...[Reply To Comment]

@Cik Awin
minum milo nanti jadi kuat tau....ekekekeke....ko kene minum bnyk2 tau sebab nak menempuh mlm pertame nanti win...kikikikikik

Cik Awin said...[Reply To Comment]

@"CT CoMeL" aiyooo...itu macam ke? huh...nervous...

"CT CoMeL" said...[Reply To Comment]

@Cik Awin
hehehehe...mkn jamu banyak2 tau...wakakakaka

Umaira Umar said...[Reply To Comment]

saya pon suka minum milo gak...paling best milo ais kaw...