BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Terima KaSiH PaDa YaNg SuDi SinGGaH DeKaT SiNi...SiLa TinGGaLkaN JeJaK aGaR DaPaT KiTeR Ke SaNe NaNtI..SaYanG KoRanG SanGaT2...

salji

Pages

JoM FolloWer DeKaT SiNi....

klik


Monday, March 18, 2013

LaMeR TaK GuNe NiKKoN D5000...

Salam..............


lame dah aku x gune camera nie.....

Sejak lepas raye aidilfitri 2012,sampaila hari nie aku dah jarang giler nak gune camera nikkon nie...sian aku nengok asyik terperap jer dalam almari...sian die...konon2 aku bawak jugak pegi jenjalan...tapiii,biler dah sampai jer,aku jadi malas pulak nak keluarkan...so..tersepuk jerla lagi dlam kereta...

Kadang2 aku rase nak jual jer camera nie....body masih baru....semuenyer serbe baru lagi...lagi2 asyik2 tangan aku jer yang gune...laaagi baru ler hasilnyer...I ken berhati2 orangnyer....so..semua barang2 aku semuenyer kelihatan baru...waima pencungkil gigi pun...kuikuikukui...

Oklah...aku sajer cakap nak jual....yang sbenonyer idak pun teringin nak jual...sajer melawak...pasni ade maser jer nak ambik gamboler...laaame dah tak gelejat2 gune camera nie....hehehehe

2 ulasan:

cik amal said...[Reply To Comment]

amal teringi nak beli sangat sangat

"CT CoMeL" said...[Reply To Comment]

@cik amal
now...harge dah murah sikit...dulu first keluar mmg mahal...3k jugaklah harge die....