BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Terima KaSiH PaDa YaNg SuDi SinGGaH DeKaT SiNi...SiLa TinGGaLkaN JeJaK aGaR DaPaT KiTeR Ke SaNe NaNtI..SaYanG KoRanG SanGaT2...

salji

Pages

JoM FolloWer DeKaT SiNi....

klik


Monday, March 18, 2013

MaRi MaKaN PiSaNg GoReNg MeNTaH...

Salam..............


uolls pernah makan camnie tak?

entry yang terperap lamer....hehehehe....sian..mesti tak sabo2 menanti2 biler nak dipublistkan...so setelah sekian lamer akhirnyer ku keluarkan jua...pergilah kau nak mencari hidupmu....hehehehe..sengal ler tue....

Uolls suker tak makan pisang goreng yang mude2 tue?pastu dapat pulak cicah dengan sambal tumis tak pun sambal belacan....huishhh...memang meletop ler biler sesekali makan...aku memang suker makan goreng pisang dari pisang muda...macam gambo kat atas tue...aku sorang jer yang ngap...en hubby pandang pun idak...maklumlah diekan feeling orang pekan...so tak berape nak layan...kuikuikui...

2 ulasan:

ishy77 said...[Reply To Comment]

muda sgt ke..muda masak2 sikit? mcm menarik je.. kalau masak sikit2 tu goreng..dia mcm masam2..tapi sedap..

"CT CoMeL" said...[Reply To Comment]

@ishy77
yg akak goreng tue memang pisang muda tapi dah tuala x sempat tunggu masak.....kikikikik