BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Terima KaSiH PaDa YaNg SuDi SinGGaH DeKaT SiNi...SiLa TinGGaLkaN JeJaK aGaR DaPaT KiTeR Ke SaNe NaNtI..SaYanG KoRanG SanGaT2...

salji

Pages

JoM FolloWer DeKaT SiNi....

klik


Saturday, March 30, 2013

MaRi MeLiPaT BaJu.....

Salam...............




Moning uolls.....kiter maalazz nak cakap banyak sebab baaanyakk sangat kerje nak buat pagi nie....pagi nie,first tripp basuh baju dan jemur dah selamat....sirap pokok bunga sambil menyanyi2 pun dah selamat kiter buat....laaagi...menyapu dan kemas2 dapur dan ruang depan pun dah selamat kiter buat....now...tinggal nak lipat baju jer yang belum selamat....hikhikhik....nampaknyer berbakul2 baju yang nak dilipat pagi nie....okey...mari kiter lipat baju......



1 ulasan:

azura maidin said...[Reply To Comment]

skrg ni kan byk jual papan lipat baju..tgok video npak memudahkn sgt.. singgah lah blog sya >> http://kasihmamaaqil4.blogspot.com/