BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Terima KaSiH PaDa YaNg SuDi SinGGaH DeKaT SiNi...SiLa TinGGaLkaN JeJaK aGaR DaPaT KiTeR Ke SaNe NaNtI..SaYanG KoRanG SanGaT2...

salji

Pages

JoM FolloWer DeKaT SiNi....

klik


Thursday, May 17, 2012

KoRaNG aDe TaK MaCaM NiE......???

Salam.....


ade tak...?ade tak...?hahahaha..tak pahamla tue....ekekekeke..sori yer...sajer jer yang sbenonyer nak cite lebih kurang macam cerite budak2 sekolahla sikit....dulu mase budak2kan mesti korang lebih kurang macam aku jer kot peelnyer...

dulu mase zaman budak2 sekolah..kalau nak pinjam pemadam ke pensel ke pembaris ke pensel warne ker mesti agak2 kedekutkan kiter maser tue...betul tak...??haruslah kedekutkan..lagi2 biler bende tue semuenyer baru2 belake..haruslah sentap jer kalau sesape nak pinjam...ekekeke..betul tak...??kadang2 tue siap pesan lagi...kalau pakai pemadam...pakai yang bucu2 tue jer....kikikiki..pastu kalau pakai pensel warne siap bagitahu lagi jangan gune tekan2..hahahahahaha...kalau  pinjam sharperner pulak, lagilah dasyat..siap warning lepas pakai jangan hembus2 nanti takut tumpul...kahkahkah...lagi2la sengalnyerkan.....so..pendek kate mase tue kalau nak pinjam kompem kedekut punyer.....

tq en google


tadi sambil2 buat kerje aku kemas aku punyer pensil box...buang mane pen yang tak bergune...pastu beli pen yang baru....peel aku memang suker kumpul2 pen nie...memang dari suke giler kalau penuhkan pencil box nie...penuh jerla...pandainyer takler sangat...huahuahua....so hagak2 korangla..dah time2 umur macam kiter nie korang ade tak pencil box penuh cam aku nie..???ekekekekek

penuh tak..?penuh tak..?

bapak penuh tau.......


sekian tue jer nak cerite tau...kbye.......

6 ulasan:

Umaira Umar said...[Reply To Comment]

yer..betul..
masa zaman kanak2 dulu pensil warna Luna ni agak famous...lagi bangga kalo miliki yg 36 batang. saya punya pernah hilang di curi kawan 36 batang nangis tak henti2 dlm kelas. aleh2 cikgu call bapak suruh bwk blk rumah. hahahahahha.... sejak dari tu bapak sy beli yg 12 batang nye jer utk bwk sekolah.
teringat la zaman kanak2 dulu...
aduhaiii...

"CT CoMeL" said...[Reply To Comment]

Umaira Umar : siap cikgu call bpk tue suruh bawak balik...hehehehe..anak manje bapak yer...tapi memang indahler zaman kanak2 dulu...

Yana Aina said...[Reply To Comment]

hehe bukan kedekut lh .. tp syg barang ... kuikui

Cik Awin said...[Reply To Comment]

kak , ktne beli sticker note warna warni tu? sy sgt memerlukannya...;)

"CT CoMeL" said...[Reply To Comment]
This comment has been removed by the author.
"CT CoMeL" said...[Reply To Comment]

Yana Aina : peel budak2 tecik mesti samer jerkan...kikikikiki

Cik Awin : cik adik..dekat sg besar bnyk tau...kang akak belasah nanti tau...kikiki