BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Terima KaSiH PaDa YaNg SuDi SinGGaH DeKaT SiNi...SiLa TinGGaLkaN JeJaK aGaR DaPaT KiTeR Ke SaNe NaNtI..SaYanG KoRanG SanGaT2...

salji

Pages

JoM FolloWer DeKaT SiNi....

klik


Monday, February 25, 2013

KeGiLaaNKu MeMBeLi OnLiNe SeMaKiN MeNJaDi2.....

Salam...............


Okey....saper ade sikap giler beli barang online macam aku siler hangkat tangan...hukhukhuk...walaupun kadang2 selalu jugak dah kene bebel dengan itu suami,namun aku tetap jugak suuuker saangatt beli barang2 online nie...rase dulu macam pelik jer bile kawan2 sikit2 beli secare online...now,biler dah terjebak...susah dah nak menoleh kebelakang...kahkahkah....bak kate pepatah...jangan sampai seluar tecik pun ko nak beli secare online dahler.....huahuahu...buek malu ajo...

kadang2 aku beli kain pasang...sajer ngader2...kadang2 aku beli tudung...kadang2 aku beli baju baby(nie untuk nak buah aku ler sajer suker2..nak beli utk anak sendiri takde lagi)kadang2 aku beli cadar...kdang2 aku beli blouse...eh..berape banyak kadang2 la.....orang kate jangan beli online ade banyak kes selalu kene tipu....tapi aku Alhamdulillah...selame membeli nie...orang yang jual semuenyer baik2 belaka....dan 1 lagi...tak sempat nak tunggu lelame2 sangat...tahu2 jer selang 2-3 hari barang yang ko nak tue dah sampai...senangkan...hehehehe




 Bulan nie jer...2 barang aku beli secara online...duh..duh..duh...harap2 bulan depan takdela aku terjebak lagi....hikhikhik..

5 ulasan:

Arissa MD said...[Reply To Comment]

Senang beli on9 kan. Mudah nak cari apa yang kita nak . Janji ada stok sudah kan. Hahaha :D

IdaShazana said...[Reply To Comment]

tu namanya aktiviti menghilangkan stress

"CT CoMeL" said...[Reply To Comment]

@Arissa MD
betul...betul..janji ade stok sudah....hehehehe

"CT CoMeL" said...[Reply To Comment]

@IdaShazana
hahahaha....memang hilang stress betul tgk barang2 dekat online nie...hikhikhik

Nenney Syahfinaz Samsuddin said...[Reply To Comment]

neny pun dah terjebak beli on9 ni kak..nak beli kat luar rasa mcm mahal je..walaupun tk nmpak barangnye, tpi bila sampai Alhamdulillah tak mengecewakan..huhu