BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Terima KaSiH PaDa YaNg SuDi SinGGaH DeKaT SiNi...SiLa TinGGaLkaN JeJaK aGaR DaPaT KiTeR Ke SaNe NaNtI..SaYanG KoRanG SanGaT2...

salji

Pages

JoM FolloWer DeKaT SiNi....

klik


Saturday, May 18, 2013

HaDiaH CoMeL DaRi SeORaNg aNaK KeCiL...Tq So MuCH KaTe eN HuBBy...



Salam......................


16 Mei hari gurukan.....so...selamat hari guru buat semua guru2...terime kasih diatas setiap ilmu yang telah berikan....terime kasih cikgu....!!!!


sebenarnyer nak cite pasal present yang en hubby dapat mase hari guru hari tue...memang setiap tahun bile tibenyer 16 mei jer,make banyakla hadiah yang en hubby dapat...ade yang kecik dan ade jugak yang besar....so selalu aku la yang akan jadi tukang bukaknyer...kuikuikui...tompang sekaki...kehkeh...

Macam semalam,dalam banyak2 aku bukak present tue,aku nampak 1 hadiah yang bagi aku rase sangat2 sweet jer...bukan isi dalamnyer,sebab sampaila nie aku tak bukak2 lagi present tue...aku rase sayang jer nak bukak sebab present tue dibalut siap dengan plastiknyer sekali...selalu nampak orang balut hadiah dengan kertas pembalut hadiah jerkan...nie bukan dengan pembalut jer,tapi terus dengan plastik skali..macam nak balut buku tue...kang aku tunjuk yer....

U See...??siap balut dgn plastikkan...


3 ulasan:

Puan K said...[Reply To Comment]

hehe.. suspen.. mesti special ni.. siap pembalut dia I LOVE U lagi.. hehehe.. sonoknya jd cikgu.. dpt hadiah.. kan?

"CT CoMeL" said...[Reply To Comment]

@Puan K
hikhikhik....tak sampai hati nak bukak coz unik sangat2 balutnyer...hehehehe
dulu time sekolah2 xpernah ade kwn2 kasi cikgu hadiah...sob...sob...

nurul storys said...[Reply To Comment]

wahhh bestnya dapat hadiah :D