BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Terima KaSiH PaDa YaNg SuDi SinGGaH DeKaT SiNi...SiLa TinGGaLkaN JeJaK aGaR DaPaT KiTeR Ke SaNe NaNtI..SaYanG KoRanG SanGaT2...

salji

Pages

JoM FolloWer DeKaT SiNi....

klik


Sunday, May 19, 2013

MeNu LuNCH WaLaUPuN BeRDuA TeTaP MeMaSaK..........

Salam.....................


Malam tadi hujan lebat....lebat sangat2....Alhamdulillah lena sungguh aku tido...hehehe...lepas solat subuh kami suami isteri bantai sambung tido lagi....si isteri bangun pukul 9...manakale si suami bangun pukul 10pagi...syorgaaaa jer dapat bangun lambat....sesekaliken....haruslah....huihui

Disebabkan bangun pun dah lambat,so takde istilah nak buat breakfest bagai....tak kuase aku...so kemas2 rumah,lipat2 baju sikit dan terus mandi...biasela dah namenyer pun isteri...ko bangun lambat pun ko jugakla yang kene setel semuenyer....nak buat tak nampak macam tak boleh jerkan...tetap jugak kene buat...

Lepas jer siap semuenyer,terus ke dapur...perut pun dah lapar en hubby pun dah bangun...amboi...!!! best betul die yer, bangun2 jer cakap....''cyg...abg laparla...''amboi manjerla konon ngadu2 laparkan...haish...suami saperla tuekan....hehehe

so,hari nie aku masak simple jer....goreng ikan talapia,tumis kacang buncis+udang dan tahu...dan menu lain aku goreng tempe....walaupun aku berdua jer dekat rumah,aku tetap masak...bagi aku bile dapat masak dan makan dekat rumah adelah satu kepuasan...kadang2 aku menyampah bile ade orang cakap...'ala kak..kiteorang berdua jer pun dekat rumah kalau nak masak takde saper nak makan...'
ish..ish...yerla dah ko malas masak jadi ade jerla alasan ko kan...




0 ulasan: