BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Terima KaSiH PaDa YaNg SuDi SinGGaH DeKaT SiNi...SiLa TinGGaLkaN JeJaK aGaR DaPaT KiTeR Ke SaNe NaNtI..SaYanG KoRanG SanGaT2...

salji

Pages

JoM FolloWer DeKaT SiNi....

klik


Saturday, May 18, 2013

SeTiaP BuLaN DgN SaJi & KeLUaRGa..........

Salam.........................


Semalam 1 hari hujan...Alhamdulillah....hari nie Allah bagi panas....syukur....baju pun cepat jer kering...sidai baru 2-3 jam dah kering....pasni sesi untuk melipat baju pulak yer...huhuhu...walaupun ngelat2 buat kerje rumah,tetap jugak kene setelkan semuenyer...ush..ush...

nie baru jer aku balik dari kenduri kahwin sebelah rumah...tercanguk2 jugak biler pergi sorang2...selalukan berdua...so biler sorang2 nie,banyak betul orang tanyer biler nampak aku...uish...rase macam YB pulak...huahuahua...Hidup YB....!!!kahkahkah...eh..tadi memang aku nampak YB datang kenduri pun...nasib baik aku tak berdiri belakang YB,kalau tak kompem2 diaorng ingat aku isteri YB...kahkah...muntah....!!!


luper nak cerita....tuela mulut kepoh sangat aku nie sampai luper nak cerite ape yg sebenarnyer dulu....huhuhu...setiap bulan kalau uolls nak tahu,aku mesti langgan majalah saji dan keluarga...lame dah aku langgan start dari awal tahun 2012....sebab ape aku suke langgan majalah saji, adelah kerane aku sangat suker tengok gambo masak2 yang ade dalam tue...walaupun aku tak pernah pun try 1 pun resepi yang ade dalam tue,aku tetap jugak nak langgan...hehehehe...lagipun selalu aku masak ikut idea aku sendiri jer non resepi2 dalam buke nie....Alhamdulillah setiap ape yang aku masak selalu jer kene dengan selera dan tekak en hubby....tq Allah....

Yang ke2 majalah keluarga....sebab ape aku suker?sebab aku suke tengok fesyen2 baju dan tudung yang ade dalam tue....cantik2 dan ramping2 yang jadi model tue...huhuhu...so..jadi motivasi untuk diri sendiri ler lebih kurang....itu lebih kurang...kalau kurang lebih aku makan banyak....kahkahkah....ok..selamat berhujung minggu uolls semua.....



0 ulasan: