BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Terima KaSiH PaDa YaNg SuDi SinGGaH DeKaT SiNi...SiLa TinGGaLkaN JeJaK aGaR DaPaT KiTeR Ke SaNe NaNtI..SaYanG KoRanG SanGaT2...

salji

Pages

JoM FolloWer DeKaT SiNi....

klik


Thursday, September 12, 2013

LaMa TaK uPDaTe.....

Salam.......................




Laaaameee tak update.....kadang-kadang ade mood kadang-kadang hilang mood....huish...apepuntakbolehkan....

ok..now kene rajin2kan jugak update...kang sian pulak uolls datang2 sini asyik2 citer tue jer...takde pun citer paling latest aku bubuh....ok..hari nie aku cuti....doakan aku sihat dan doakan yang terbaik buat kami....aminnnn...

laaaameee tak update...jadi cerite pun tak tahu nak start dari mane....uolls sihat kerhehehehe...jamuan raye dah habis ke belum?kikikiki...tak silap aku...minggu lepas ade jugak kawan2 aku masih lagi buat open house...mybe mase takdekan...so kebetulan bile dah habis raye baru punyer time tue...jadi walaupun syawal dah habis tetap jugak boleh diraikan....kan..kan...

dulu aku janji nak cite pasal hari raye akukan....tuela asyik janji jer...tak tertunai2kan....sorry...sorry....kali nie janji ditepati....hehehehe...

Tq Allah atas setiap rezki yang kau telah beri pade kami......


2 ulasan:

Puan Awin said...[Reply To Comment]

saya pun dh lm x update..

"CT CoMeL" said...[Reply To Comment]

@Puan Awin
akak pun baru nak update setelah sekian lame tak berupdate...sian blog akak...sunyiiiii