BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Terima KaSiH PaDa YaNg SuDi SinGGaH DeKaT SiNi...SiLa TinGGaLkaN JeJaK aGaR DaPaT KiTeR Ke SaNe NaNtI..SaYanG KoRanG SanGaT2...

salji

Pages

JoM FolloWer DeKaT SiNi....

klik


Wednesday, February 15, 2012

''BeNTo'' DieT HaRi Nie...........

Hai..Hai....


menu pagi tadi dan ku bawak ke ofc...diet yg sungguh2 gitu....

nampak tak gambo dekat atas tue....??..sileela besarkan mate yer....nampak tak....nampak tak...??...seyes aku cakap...masuk hari nie dah 3 hari aku still tak jamah nasik lagi..so..misi ade lagi 177 hari lagi...uwaaaa.....takutnyerla kalau progrem diet aku nie tak berjaye...yess..aku kene kuatkan semangat.....

yang korang tengok tue bukan bubur nasi tau..tue oat tau..aku masak kasik campur sayur lobak,sosej,dan kentang...kalau makan camtue aku rase mahu tak lalu nak makan..kan..kan..so biler buat camtue haruslah berselere sikit biler nak makan...lagi2 aku bubuh bilis goreng sikit dan bawang goreng....yang oat tue aku makan untuk waktu pagi dan petang...yang menu sebelahnyer tue pulak aku makan sambil2 buat kejela...hahahaha...yerla selalu sambil buat keje sambil kunyah2 kerepek bagai...now bende2 alah camtue kene tinggalkan(wajib yer)...

tadi dekat ofc jer hampir2 dah lemah semangat...kikikikiki..yerla dari pagi sampai petang menu still yang sangat2 menyelerekan tekak aku....uwaaaaa.....pagi tadi tom yam dan bihun goreng...tengahari menu dan nasi lauk pauk yg very2 banyak...pastu petang pulak ade cucur tepung bilis dan air teh tarik(versi kak Z mmg sgt2 sedap)....uwaaaa.....memang pedih ulu hati nie nengok...tapi tuela nasib baik iman kuat....

pastu pulak balik dari ofc tadi aku singgah rumah mak aku jap....biaserla windukan....sampai2 jer...mak aku cakap....mak aku ade buat nasi lemak....aduhhhh...mak aku suruh makan...mak aku siap cakap lagi...'nasi lemak panas'...uwaaaa....tak dapek ler nak makan mak oi...terus aku cakap..'mak...sekarang kite tengah diet takmo makan nasi'...hehehehehe...

3 ulasan:

Cik Awin said...[Reply To Comment]

slmt berjaya ngn program diet akak tu ye....hehhehe

Cik Awin said...[Reply To Comment]

slmt berjaya ngn program diet akak tu ye....hehhehe

"CT CoMeL" said...[Reply To Comment]

hikhikhik....mudah2an dik...harap2 jiwa dan rage akak sangat2lah kuat dik...hihihihihi