BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Terima KaSiH PaDa YaNg SuDi SinGGaH DeKaT SiNi...SiLa TinGGaLkaN JeJaK aGaR DaPaT KiTeR Ke SaNe NaNtI..SaYanG KoRanG SanGaT2...

salji

Pages

JoM FolloWer DeKaT SiNi....

klik


Thursday, February 9, 2012

FiRsT TiMe BuaT KeK CHeeZe BLueRBeRRy...So GooD

Hai...Hai...


hikhikhik....minggu lepas aku telah berjaye membuat kek cheeze ala blueberry...buatnyer takla susah maner pun...berkat kesabaran dan usehe yang bersungguh2 dan disertai dengan izinnyer akhirnyer jadik jugak kek cheze yang aku buat tue....


nie gambo kek cheeze..tapi nie versi bukan aku punyer...hehehe..
aku carik dekat google jer...tq
tapi tuela...gambo luper nak snap pulak...so mesti kes tak berape nak cayerkan...hehehehe...tapi seyes aku cakap takde tipu2 memang aku buat kek cheze nie minggu lepas....siap bawak pegi ofc lagi...first time ko buat kek cheze nie...mule2 mase nak buat tue takut macam tak jadi jer...yerla sebabnak buat kek cheze nie memang tak payah letak sebarang serbuk penaik atau baking soda ler...kalau tak caye korang try ler...nanti aku buat lagi aku kasi sekali resepinyer yer....hehehehe....

susah payah aku buat kek cheze tue....tapi tuela en hubby nampaknyer tak berape nak gemor makan kek ala2 cheze nie...hish...susah tau nak buat kek cheze tue...alih2 die boleh cakap tak gemo pulak...ermm2...yang paling gemor sangat2 nasik jerla en hubby nie...hehehe..aku pun tak berape suke kek cheze nie sebab rasenyer sangat2lah muak biler dah masuk mulut...aku makan sikit jer...sebab aku pun bukan penggemar cheze...miahmiah....

insyaAllah minggu nie aku nak buat lagi...tapi kali nie aku nak letak biskut oreo pulak...hehehehe..mesti lagi sedapkan...tunggguuuu.....

0 ulasan: