BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Terima KaSiH PaDa YaNg SuDi SinGGaH DeKaT SiNi...SiLa TinGGaLkaN JeJaK aGaR DaPaT KiTeR Ke SaNe NaNtI..SaYanG KoRanG SanGaT2...

salji

Pages

JoM FolloWer DeKaT SiNi....

klik


Monday, April 4, 2011

aNUaR ZaIn...SeDeTiK LeBiH....


Hai semua........


hahahaha...sajer jer nak jiwang2 sikit....best pulak aku dengo malam tadi lagu anuar zain mase die buat persembahan dekat ABP mlm tadi.......hehehehe....mcm jatuh cinterla dengo lagu nie.....hahahahahaha...


so tadi aku carikla lirik lagu anuar zain yg aku suke tue...kate kwn ofc mate aku tadi....''kak niekan lagu dah lame tue......''..sebuk benor die tue...maknenyer aku baru tau lagu nie...ke aku yg mcm katak bawah tempurung yer....siankan aku....hehehehe



ANuaR ZaIn..........SeDeTiK LeBiH......


Setiap nafas yang dihembus
Setiap degupan jantung
Aku selalu memikirkanmu


Dalam sedar dibuai angan
Dalam tidur dan khayalan
Aku selalu memikirkanmu
(*)

Ternyata ku perlukan cinta
Dari dirimu sayang
Barulah terasa ku bernyawa
(**)

Kasihku, ku amat mencintai kamu
Kerna kau beri erti hidup
Ku kan terus mencinta sedetik lebih
Selepas selamanya
Di kala penuh ketakutan
Dengan badai kehidupan
Ku bersyukur adanya kamu

 
Biarlah kehilangan semua
Yang dimiliki di dunia
Asal masih adanya kamu



0 ulasan: