BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Terima KaSiH PaDa YaNg SuDi SinGGaH DeKaT SiNi...SiLa TinGGaLkaN JeJaK aGaR DaPaT KiTeR Ke SaNe NaNtI..SaYanG KoRanG SanGaT2...

salji

Pages

JoM FolloWer DeKaT SiNi....

klik


Tuesday, April 5, 2011

HaNTaRaN TeMa BiRu......PaRT 1...

Hai semua.........


pagi2 lagi perut x berape nak selesa.....rasenyer bangun tadi dah buang dah....kikikikiki....aii...bagus betul metobalisma badan aku nie yer.....makan sikt jer mcm terus nak ke jamban jer.....hehehehhe...


minggu nie aku sebuk sikit buat hantaran tunang utk cousin hubby aku....alhamdulillah 70% hampir siap tinggal tambah bunge segar jer....cousin hubby aku tu bayer kiteorng pun....dah la sebaye....1 sekolah dan 1 kelas pun mase zaman sekolah2 dulu....kikikikiki....


nila die orgnyer.......hehehehhee


aku buat hantaran tu xla berape nak cantik...yerla aku bukan pakar pun...tapi aku bersyukur dan alhamdulillah dgn bakat sikit2 yg Allah dah bagi dekat aku....so bolehla aku kongsi sikit2 dgn semue org.....ececeh.....


bnyk kali jugak aku dah buat hantaran nie.....dari start zaman aku kawen dulu.....pastu adik ipar....abg aku....anak sedare aku...pastu cousin sebelah aku....eeee...bykla lagi...ewah..ewah...mcm pakar beno bunyinyer yer....tapi tuela seronok jugak buat2 cam gini nie......


sejadah aku buat bentuk kolar baju....


telekung aku  buat bentuk kipas lipas...hehehehehe


baju nikah aku buat bentuk reben....



bekas cincin n pot pori....

aku tambah bunge tepi jer n nak tacap2 lagi sikit....


hubby aku ckp chantek....hehehehe...hubby siap tanyer aku lagi...''yg cyg buat nie konsep ape?''...hehehehhe......aku ckpla....konsep inggeris jawe.....heheheheh...kemuncak yg aku buat nie...nanti diserikan lagi dgn bunge ros segar warne biru......heheehe...minggu nie aku ke kapar le sbb nak anto pinangan cousin aku nie....hehehhee.....

0 ulasan: