BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Terima KaSiH PaDa YaNg SuDi SinGGaH DeKaT SiNi...SiLa TinGGaLkaN JeJaK aGaR DaPaT KiTeR Ke SaNe NaNtI..SaYanG KoRanG SanGaT2...

salji

Pages

JoM FolloWer DeKaT SiNi....

klik


Sunday, April 17, 2011

Bye...Bye...GaDiS MiLo...

Hai semua.........


habis dah cuti 2 hari nie...kejap jerkan..esok pagi dah kene gi keje mcm biaser...uwaaaaaa.....eh ngade2 pulak aku nak nagis2 yer...nak cuti lame applyla cuti.....hikhikhik...


cuti 2 hari nie aku sebuk sikit...ala bukan sebuk ape sbenanyer...sebuk layan anak sedare...hehehehe...almaklumler...anak blum ade lagi...jadi anak sedarela pengubat duke lare nie....hehehe...konon nak sedehla nie yer...disebabkan sebuk tak sempat aku nak hupdate cite dlm blog aku nie.....


tgk tajuk entry tue saperla budak milo tuekan???bukan lelaki yer(kene pelangkung dek hubby aku kang citer pasal lelaki lain pulak)....budak milo yg aku maksudkan tue budak pompuan yg comel dan ayu jer...die prektikel dkt ofc aku...die punyer pebret hari2 mesti minum dan beli air kotak milo....dan disebabkan die jugaklah aku jadi penggemar minum air milo dalam kotak....wakakakaka.....

niela die budak milo tue....hehehehe

jumaat lepas last die LI dekat ofc....hurrmm..pasni xdela org nak belikan aku lagi air kotak milo....uwaaaaaaa......dan jumaat lepas kiteorng ade buat sikit jamuan ala2 perpisahan utk gadis milo nie...yg best aku ade mkn puding caremel yg sgt2 lazat...sedap woooo...tak rase hanyir pun...

sedap gilerla...sbb atasnyer ade skali buah2...best..!!!

ni pun sedap jugak......best cik lindan buat...pandai die....

macam2 ada......laksa,pulut kuning,rendang n kueh mueh...sehat badan aku hari tue...wakakakaka


buat si gadis milo tue...pasni rajin2la bertandang ke ofc eik..jgn memalu tau.....lagi2 best kalau dtg tue bawak skali puding caremel sedap tu yer...hehehehe..ok jumpe lagi....jage diri bebaik eik walau dimane dikau berade...wahhh..skemamnyer daku...akhir kate...miss u....hehehe

0 ulasan: