BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Terima KaSiH PaDa YaNg SuDi SinGGaH DeKaT SiNi...SiLa TinGGaLkaN JeJaK aGaR DaPaT KiTeR Ke SaNe NaNtI..SaYanG KoRanG SanGaT2...

salji

Pages

JoM FolloWer DeKaT SiNi....

klik


Friday, April 1, 2011

TeRinGiN NaK BuaT 'PaN CaKe'.....

Hai semua.......


Alkisahnyer......daku teringin giler nak buat 'pan cake' ala2 org putih yg selalu depa makan tue.....bukannyer lempeng tau....hahahahha....teringin giler daku nak buat bende alah nie.....


kebetulan esok cuti....so ptg nie balik dr ofc, mesti aku terjah ke kedai utk beli barang2 nak buat
 'pan cakes'....teruje giler nie...x sabo2 nak carik barang......hahahahaha....
barang2 yg perlu aku carik ptg nie adelah soda bikarbonat,butter,susu segar dan krim of tar tar...


buat kengkawan semue nanti kalau dah jadi 'pan cakes' aku tue kompom aku publistkan dekat aku punyer blog nie....heheheehe....ni promote dulu yer..buatnyer belum lagi...harap2 jadila....hahahahha

0 ulasan: