BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Terima KaSiH PaDa YaNg SuDi SinGGaH DeKaT SiNi...SiLa TinGGaLkaN JeJaK aGaR DaPaT KiTeR Ke SaNe NaNtI..SaYanG KoRanG SanGaT2...

salji

Pages

JoM FolloWer DeKaT SiNi....

klik


Thursday, April 14, 2011

aSTRo WarNa & MaHa RaJa LaWaK....

Hai semua.......


Heheheeh....senyum lirik2 dulu yer...kenapakah?yerla sebab mlm nie malam jumaat
(bg org yg dah kawen seyes korang mesti paham punyer).....maaf yer ade stetment 18sx pulak....


alhamdulillah baru jer lepas bace yasin....xde buat haper pun..so layan blog japla...niat dihati ingin lipat baju yg dah penuh berbakul2 tu yer...tapi tuela niat jer tapi tak terlaksane pun....ala kalau dah malas tue ckp jerla malas yer....huahuhua.....


malam esok maha raja lawak xde bersiaran dekat chanel astro prima....aduyaiii...memang betulla astro nie...sajer jer nak suh org langgan chanel warna nie....korang tengokla pandai benor astro susun strategikan.....first saper yg ambik chanel sukan, astro naikkan harge sikit...pastu sekarang dah ade pulak govmnt tax...aduhai pandai betul...memangla kalau xnak xpayah langgan...tapi yerla x usahla sik nak naik2 jer rege tue....kesianla wei dkt org kampung...hehehehe...


eh pasal aper pulak aku sebuk citer pasal astro nie yer....aku bukan hape sbenanyer aku geramla elok2 maha raja lawak tue dekat chanel prima bile masuk minggu ke3 trus dekat warna pulak...hurrmmmm.....aku rase nak pujuk hubby akula pasal chanel tambahan nie....hehehehe...itu sbenanyer niat aku...aku harap lulusla aku punyer permintaan nie...ala sbenanyer hubby aku pun syok giler tgk maha raja lawak nie...so ade canla nak bodek dan pujuk....wakakaka.....

sebab korangla aku kene pujuk hubby aku tmbh chanel warna...hehehehe..kalau boleh  habes progrem nie pastu potong chanel warna...hahahaah

0 ulasan: