BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Terima KaSiH PaDa YaNg SuDi SinGGaH DeKaT SiNi...SiLa TinGGaLkaN JeJaK aGaR DaPaT KiTeR Ke SaNe NaNtI..SaYanG KoRanG SanGaT2...

salji

Pages

JoM FolloWer DeKaT SiNi....

klik


Monday, April 18, 2011

JaLan2 PaSaR MaLaM @ TG.KaRaNG....

Hai semua....


petang tadi aku gi ronda2 pasar malam dekat tg.karang...alkisahnyer aku gi majlis kenduri kawen sedare sblah MIL ptg tadi...kiteorng pegi pun dah lewat....lepas zuhur baru kami tolak...hehehehe...cam jauh sgt jerkan...padehal tg.karang jer pun...bukan nun jauh di johor baru pun...heheheh


kiteorng bukan xnak pegi awal....tapi yerla buat itu ini...tup2 dah tghari...alang dah tghari baik lepas zuhur skalikan......yg penting kiteorng pegi walaupun lambat da....sampai rumah kenduri tue pun dan dekat2 3.30ptg pun...kejap jer dekat situ janji nampak mukekan....bukan nampak muke jer...yg penting kite kenal sedare....hehehehe....


balik dari kenduri tue singgahla pasar malam dekat pekan tg.karang...aku emang tak penah pegi pun..yerla aku bukan duduk dekat tg.karang....memang logikla kalau aku tak pernah sampai pun...wakakaakaka....tak beli aperpun...hubby aku beli nasi ambeng...beli tu pun sebab SIL(kakak hubby) teringin nak makan nasi ambeng tue...aku beli rojak singgapore dan buah pelam...maklumlah aku nak singgah rumah mak aku jap...winduuuuu giler dgn mak aku.....windunyerrrr.....

hubby aku tgh sebuk nak orde nasi ambeng.....
buah mempelam...hehehe...mcmla korang tak retikan..

0 ulasan: