BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Terima KaSiH PaDa YaNg SuDi SinGGaH DeKaT SiNi...SiLa TinGGaLkaN JeJaK aGaR DaPaT KiTeR Ke SaNe NaNtI..SaYanG KoRanG SanGaT2...

salji

Pages

JoM FolloWer DeKaT SiNi....

klik


Wednesday, October 3, 2012

BaWaK KueH RoTi PaGi TaDi...MooD RaJiN

Salam.............


Malam tadi,lepas siap makan aku terus sebuk buat roti sosej...kebetulan ade 1 buku roti gardinear yang cantik molek jer tanpe disentuh lagi..sian en roti sebab takde sape sudi nak makan beliau...hihihihih..untuk tidak menghampekan hati dan perasaan encik roti,make aku dengan hati yang penuh ikhlas terus ready nak buat roti sosej...lagipun bahan2nyer semue dah ade....so senangler....

sambil tengok tv,sambil gelek roti..siap gelek roti,masukkan pulak sosej yang telah aku rebus tadi dekat dalam roti dan gulung kemas2...senang giler buat kueh tue...Mil aku pun tak caye yang aku buat sekejap jer dah siap...hehehe...biaserla mak,kan saye memang cekap dan rajin didapur...hihihihi...perasan...!!!

amacam...??senang jer nak buat bende nie...

keyla...takleh duduk lame2 depan pc...ade org tue nak buat asggment...hehehehe

4 ulasan:

rafflesia said...[Reply To Comment]

sedapnya..! esok nak buat nasi goreng la.. hihi

Yana Aina said...[Reply To Comment]

sedapnya..klu tak rjin mmg xdpt mkn lh ^^

"CT CoMeL" said...[Reply To Comment]

@rafflesia
wahh..sedap tau klu dpt mkn nasi goreng kg..tpi kene pedas baru ummmppp!!

"CT CoMeL" said...[Reply To Comment]

@Yana Aina
hahahaha..sebab akak nie kdng2 telebih rajinnyer...hahaha