BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Terima KaSiH PaDa YaNg SuDi SinGGaH DeKaT SiNi...SiLa TinGGaLkaN JeJaK aGaR DaPaT KiTeR Ke SaNe NaNtI..SaYanG KoRanG SanGaT2...

salji

Pages

JoM FolloWer DeKaT SiNi....

klik


Wednesday, October 3, 2012

RiNDu NaK MeMPiZZa LaGi.....rindunyer

Salam..........


rindunyer nak buat pizza camnie lagi......

elok jer gebu die punyer doh.....rindunyerrrrrr
rase nak nanges tgk pizza nie...uwaaaaaa..
biler nak mamam pizza camni lagi nie..??oh my diet...!!!

sejak due menjak nie,aku rinduuuuuuuu sangat2 nak mempizza....seronok tau biler hari tue aku dapat buat pizza hasil dari air tangan aku sendiri...banyak kali jugaklah aku buat...cume tak terbuat2 lagi biler nak bawak pergi ofc...sian kawan2 aku laammeee sangat2 nak tunggu buatan pizza hasil dari tangan orang kampung...heheheh..org kampung tue akulah kannn...hehehehe..

InsyaAllah nanti ade mase lapang,aku nak bawak jugak pizza nie ke ofc...sian kawan2 aku...mane yang mengandung tue kang sampai bersalin pulak kang tak merase2 pizza aku...hehehehe..meleleh kang air liur sibaby nati..hehehehe....

2 ulasan:

Cik Amal said...[Reply To Comment]

serius sedap!! amal lagi suka pizza buat sendiri daripada pizza kat restoran pizza tu

"CT CoMeL" said...[Reply To Comment]

@Cik Amal
betul..betul..pizza belu tue die punyer isinyer ciput sgt...klu buat sendiri boleh bubuh banyak2kan....