BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Terima KaSiH PaDa YaNg SuDi SinGGaH DeKaT SiNi...SiLa TinGGaLkaN JeJaK aGaR DaPaT KiTeR Ke SaNe NaNtI..SaYanG KoRanG SanGaT2...

salji

Pages

JoM FolloWer DeKaT SiNi....

klik


Monday, October 1, 2012

PReSeNT FrOm eN HuBBy...TeRKeZuT TaU...!!

Salam..............


Hari nie aku el...haip..haip..hooreeyy...hehehehe...baru hari nie dapat rehat...sabtu semalam aku merewang rumah sedare,pagi ahad aku pegi kenduri dekat klang...sampai rumah malam tadi..huh...badan pun rase macam letih jer...tue yg terpaksa el hari nie....

Tengahari tadi,aku dapat kejutan yang tak disangke2...ohh..sangat2 sebak rasenyer dade....cepat2 terus peluk hubby kuat2 sambil meleleh air mate...terharu sangat dapat present tue tadi..kate en hubby...present tu sempene besday aku yang jatuh pade 13 oktober ni & sekali dengan annvesery kami yang ke5...terime kaseh yer abg...terharu sangat dapat present...aku tak harap sangat pun nak dapat present pape2...cukuplah sekadar selalu diri ini disayangi dan dihargai....sob..sob..sob...tapi aku tahu suami aku mesti sayang aku...hikhikhik..maluuuu....

present ape tak boleh kasi tahu tau...nanti katenyer aku nak nunjuk2 pulak...tapi untuk tidak menghamperkan,aku tunjuk gaklah...hahahaha...tapi pembalut jerla yer..hehehehe...

isi dalam takleh kasi tahu...maluuu..hahaha

see....??hehehe....2+1...


3 ulasan:

Hanna said...[Reply To Comment]

Bestnya dapat surprise prezzie! Selamat ulangtahun 2+1. Semoga sentiasa diberkatiNya =))

"CT CoMeL" said...[Reply To Comment]

@Hanna
tq hanna...hahahaha...

Cik Awin said...[Reply To Comment]

so sweet.... <3