BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Terima KaSiH PaDa YaNg SuDi SinGGaH DeKaT SiNi...SiLa TinGGaLkaN JeJaK aGaR DaPaT KiTeR Ke SaNe NaNtI..SaYanG KoRanG SanGaT2...

salji

Pages

JoM FolloWer DeKaT SiNi....

klik


Saturday, April 6, 2013

aDeNGaN CiUm-CiUm DeKaT KeDai MaKaN...........

Salam.....................





Petang tadi,hubby kiter ajak lepak2 kat santan n keju.....rinduler tue....kan 1 malam kiter tak tido dengan die...tue yang hubby kiter ajak kiter mengedate tue...hehehehe....so sambil2 lepak tue die nak dengoler macam maner kehebatan isterinyer nie main badminton hari nie.....hehehehe...walaupun team kami tak memang,tapi kami tetap enjoy...tq en marwan n the geng sebab berhempas pulas untuk kembalikan semangat kami semua...cayalah bos.....!!!

ok..berbalik pade entry.....naik jer atas kedai terus oder...makan dan minum adelah kongsi...lagipun bukan nak makan sangat...so menu nasi sizzling(nasi separuh jer tau)salad buah dan air limau...sambil2 makan sambil2 borak itu ini..sedar tak sedar habis jugak yang dipesan...konon jer kate taknak makan...last2...habis semuenyer....hehehhe...berkatkan makan kongsi2...

sambil nak habiskan makanan yang ade tue....datang 1 couple duk depan kiteorang....si gegurl cantik dan sopan berbaju kurung serta ayu bertudung....si boboy pun is a encem ler dengan tshirt n seluar jeannyer....duduk sebelah2 dan rapat2....macam duduk bersanding tue gayenyer...pastu couple tue ambik oder....sementare tunggu oder sampai...aku nengok bukan main gedik lagi si gugurl...tup..tup...si gegurl tue die cium pakwe die.....cisss...menyirap jer darah aku nengok...diaorang agak mesti aku tak perasan kot....

aku biler dah nampak cam gitu...terus jer bukak mate aku luas2...tak kelip2 langsung tengok diaorang...siap jeling2 lagi...pastu aku sajer cakap kuat2 dekat en hubby....''tak malu cium2 dekat sini''...kalau dah kawen mesti takkan cium dekat depan orang raaamaikan....!!...aku agak mesti budak lelaki tue dengo ape yang aku cakap tadi....sebab tak lame lepas tue budak lelaki tue jauhkan sikit kerusi die dari makwenyer....ikutkan tadi...nak jer sound derect....sebab tak malukan...lagi2 yg perempuan siap bertudung dan berbaju kurung...aku nak kepastian terus tanyer dekat budak yang ambik oder tue tentang status couple tue....betulla memang belum kawen....!!!!...taaapiii gaatai macam orang dah kawennn...!!!!

4 ulasan:

gamatlangkawi said...[Reply To Comment]

yup betul tu..
agar mereka dapat Cahaya dan sedar kesilapan mereka.

http://myherbangamat.blogspot.com

"CT CoMeL" said...[Reply To Comment]

@Pn.Mona
mudah2an la kak....menyampahhh nengok aksi diaorang tue...

firdausi said...[Reply To Comment]

tq... saya dah follow awak..

Unknown said...[Reply To Comment]

gatAL...