BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Terima KaSiH PaDa YaNg SuDi SinGGaH DeKaT SiNi...SiLa TinGGaLkaN JeJaK aGaR DaPaT KiTeR Ke SaNe NaNtI..SaYanG KoRanG SanGaT2...

salji

Pages

JoM FolloWer DeKaT SiNi....

klik


Wednesday, April 17, 2013

ZiNk RuMaH KiTe TeRBaNg MaLaM TaDi........

Salam.............


Hari nie aku terpakse el sebab nak bersihkan dapur rumah kami yang penuh dek basahi oleh air hujan malam tadi.........seeeraaammm dan takut malam tadi bile tengah syiok2 tido hubby kejutkan kite bagitahu ade angin kuat....

Tak lame terjage tue memang aku dengar bunyi angin kuat sangat2 diikuti dengan bunyian atap bumbung zink kami yang jatuh kat atas tanah...gedegang...!!!..takut sangat2...terus hubby aku bukak tingkap dan hubby aku cakap 2 keping atap zink rumah kami telah tercabut...mase tue dahla hujan lebat....

Tak lame lepastu terus air hujan masuk dalam rumah kami...tak sempat dah nak tadah2 dekat bekas pape...sebab air hujan tue turun laju sangat walaupun ade syiling...hubby terus laju2 selak tikar getah sebab air hujan dah memenuhi ruang dapur...nasib baik rumah kami rumah atas...so bile selak tikar getah tue dapatla air tue terus jatuh ke bawah....adelah dalam 20 minit hujan turun dengan lebat...tak lame lepas  tue terus reda...Alhamdulillah...

Pagi tadi lepas je solat subuh terus kemas ape yang patut...mane tikar2 yang tak boleh digune kite dah buang...selak sane selak sini lap sane lap sini dalam pukul 10 pagi baru siap....nie,kalau Mil aku tahu banyak bende aku buang nie mesti terus aku jadi menantu tak berape nak mithali...hikhikhik...aaajaabbbbb...

zink-zink yang bertaburan atas tanah
ruang besar tuela hujan turun...tak tertadah malam tadi....
mane yg dah tak boleh dipakai dah selamat dibuang...maaf yer
mak mertuaku....

Alhamdulillah petang tadi dah pun selamat diganti dengan zink yang baru....kate tukang yang nak betulkan rumah kami tue,ade 2 lagi atap zink yang koyak...so,total zink yang rosak adelah sebanyak 4 keping...syukur Alhamdulillah yang rosak dah pun selamat dibaiki...



************ Selamat Mengundi*****************


Buat semua pengundi Dun Sg Air Tawar N01...Mari kite beri sokongan penuh pade calon kite....
En Kamarol Zaki Abd Malik...aminnnnn



1 ulasan:

cik azLyzah⊙.☉ said...[Reply To Comment]

Alahaiiii....tercabut zink tu..kuat sangat angin tu..