BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Terima KaSiH PaDa YaNg SuDi SinGGaH DeKaT SiNi...SiLa TinGGaLkaN JeJaK aGaR DaPaT KiTeR Ke SaNe NaNtI..SaYanG KoRanG SanGaT2...

salji

Pages

JoM FolloWer DeKaT SiNi....

klik


Saturday, April 13, 2013

MaRi KiRa HaSiL DuiT TaBuNg

Salam...................


Malam tadi, en hubby suruh aku kire duit tabung die...maaalaaazzz kire duit2 syiling nie...bebor mate aku....kalau suh kire kertas RM50 hengget lajula I....heheheh..sabauu jerla macam mate duitan jer ko nie yer.....plan hubby suh asing2kan jer syiling 10sen,20 sen n 50 sen...taaapiii I ken raajin so terus totalkan semuenyer.....kalau rajin nanti, hubby kiter kasi sikit upah duit tabung tue dekat kiter...hahahaha...coi betulla tueken....

jenuh i malam tadi kire syiling....

Hubby kiter memang selalu simpan duit dalam tabung...tengok die rajin kiter pun jadi sekali hikut rajin penuhkan die punyer tabung....asal ade jer duit syiling mesti terus masuk tabung...paling banyak pernah kumpul dekat RM700 lebih...n terus masuk dalam bank...kali nie dekat RM 300 jer...Alhamdulillah....sikit2 lame2 jadi bukitkan...

2 ulasan:

McNa said...[Reply To Comment]

masuk kat tabung haji je..
diorang ada mesin kira duit syilling.. malass betol bab kira duit syilling nie..huhu

"CT CoMeL" said...[Reply To Comment]

@McNa
selalu memang suh bank jer yg kire...tapi sebab sikit jer tue yg isteri kene dera suh kire....hahahah