BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Terima KaSiH PaDa YaNg SuDi SinGGaH DeKaT SiNi...SiLa TinGGaLkaN JeJaK aGaR DaPaT KiTeR Ke SaNe NaNtI..SaYanG KoRanG SanGaT2...

salji

Pages

JoM FolloWer DeKaT SiNi....

klik


Saturday, April 13, 2013

JoM MaKaN SuNSWeeT...

Salam...............


Alhamdulillah.....lost lagi 1 kg....total 6kg...tq Allah....ok..kang dah banyak lost kiter buat entry pasal penurunan berat badan kiter nie yer....uols mesti tak sabar2kan nak tahu...yerla...ape aku makan...ape aku buatkan...email aku pun penuh dek soalan2 tue....hehehhee...jap yer kang aku citer satu persatu next entry....sabauuu....taaapiii kalau ade yang bersungguh2 nak cepat bolehler jumpe I terus....bhahahaha...

sangat2 sedap...saper2 tengah berdiet molek makan bende nie......


Sejak dalam proses diet nie, aku selalu gaklah bedal bende nie....banyak khasiatnyer pun...antare khasiatnyer.....

- Melancarkan sistem penghadaman
- Kaya dengan vitamin
- Mengurangkan risiko osteopprosis n lenlain lagi.....

Nak lebih lanjut bace kat sini....khasiat Buah Prune....


0 ulasan: