BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Terima KaSiH PaDa YaNg SuDi SinGGaH DeKaT SiNi...SiLa TinGGaLkaN JeJaK aGaR DaPaT KiTeR Ke SaNe NaNtI..SaYanG KoRanG SanGaT2...

salji

Pages

JoM FolloWer DeKaT SiNi....

klik


Sunday, April 14, 2013

CuTi 2 HaRi DaH HaBiS....eSoK KeNe KeRJa....

Salam.........................


Esok hari isninkan.....jadiii,esok kenela pegi kerjekan...aduuhhh...aku rase macam hari ahaddd jer...rupe2nyer hari ahad dah habis....ngeee...aku kalau boleh setiap mase dan setiap hari adelah hari ahad okey...hishhh..dasarrr malas ler tue...nak rehat je yer..kerje malazzzz...hehehehe...

lepas solat isyak tadi,terus bukak frezer tengok ade lauk tak?rase macam takde....yang ade sosej,daging burger dan ais batu jer....so..hagak2 esok aku nak masak aper yer....??bukak pulak belah bawah....yang ade telur,sayur kobis,tempe,ikan masin dan daun sup.....errmmm...ini jer yang ade....coi...

tutup bukak tutup bukak.....tibe2 datang pulak idea untuk masak esok pagi...disebabkan ade tempe,so aku nak masak tempe + kentang goreng cili padi...pastu goreng telur dadar n ikan masin....pastu siap2kan ape yang patut malam nie n esok bangun pagi2 terus je masak....jadi takdela kelam kabut sangatken...

aku memang hari2 bawak bento gi ofc...sajer jer...sebab aku rase puas sangat2 bile makan masakan yang aku masak sendiri....ko nak pedas,ko boleh lebihkan cili dalam masakan ko...masak kat kedai mane ade pedas2kan...so..nak extra pedas ko kenela masak sendirikan....takde istilah tak sempat masak pagi2 okey...nak seribu daye....hehehehe...

okeylah....................selamat bekerja untuk esok hari.............byeeee.........


0 ulasan: