BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Terima KaSiH PaDa YaNg SuDi SinGGaH DeKaT SiNi...SiLa TinGGaLkaN JeJaK aGaR DaPaT KiTeR Ke SaNe NaNtI..SaYanG KoRanG SanGaT2...

salji

Pages

JoM FolloWer DeKaT SiNi....

klik


Tuesday, May 3, 2011

aKu DaN PeNuLiS NoVeL......

Hai semua.........


seronok betul aku dapat jumpe dgn penulis novel yang aku suke....saper lagi kalau bukan ''siti rosmizah''......tak sia2la aku dtg dari jauh yer....hehehehehe...kebetulan hari sabtu die memang ade sesi pelancaran novelnyer yang terbaru.....


aku memang dah lame suke giler dengan novel yang dihasilkan....bace pun tak boring...novel yang pernah aku bace semuenyer ceritenyer berendam air mate....tangkap leleh kalau bace novel die nie....

aku dan die.....siap dapat autograf lagi wei.....

sekarang nie aku dah ade 4 koleksi novel ''siti rosmizah'' nie...first...andai itu takdirnya...yang kedua....cinta kau dan aku...yang ketiga...lafazkan kalimah cintamu....dan semalam novel terbaru die adelah....tujuh hari menyintaiku....yang 2 tu aku belum bace lagi....belum sempat nak bace...aku kene spend mase nak bace novel nie.....hehehehe....

0 ulasan: