BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Terima KaSiH PaDa YaNg SuDi SinGGaH DeKaT SiNi...SiLa TinGGaLkaN JeJaK aGaR DaPaT KiTeR Ke SaNe NaNtI..SaYanG KoRanG SanGaT2...

salji

Pages

JoM FolloWer DeKaT SiNi....

klik


Monday, May 16, 2011

DaPaT LaGi BeRSiaR BlOg aKu Nie.....

Hai semua........


akhirnyer setelah 2-3 hari meragam akhirnyer blogspot pulih juger seperti sediakale.....jenuh bukak dari hari tue....bile aku nak sign in jer mesti x boleh....dahla banyak entry baru nak share...tup..tup..biler nak bukak jer mesti xboleh......last2 aku dah lupe dah nak share citer....


punyerla semangat aku berkobar2 nak share story dekat dalam blog last2 hampeh jer....walaupun aku bukan seorang blogger yg bijak mcm org lain tapi aderla bijak sikit....hehehehe...sbenanyer saje aku nak share suke dan duke aku dalam blog nie......


hurrmmm...tapikan ade yang aku muskil sikit pasal aku punyer nuff nie....dah 2 bulan nie BE dekat aku punyer nuff asyik tak gerak2 jer....biler cek jer asyik takat tu jer...yang aku tgk tue detail jumlah tue menunjukkan bulan 2 punyer....mane pegi bulan 3,4 dan 5????huwaaaaaaaa....nak nanges nie.....!!!!...penat tau hupdate selalu tengokk jumlah BE tak gerak2 pun.....huwaaaaa lagi.....ececeh poyola aku nie....walaupun BE aku tak berubah2 namun aku akan terus berblogging....hehehehehe......

tuan punyer blog yg sgt2 cumels......hehehehehe

0 ulasan: