BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Terima KaSiH PaDa YaNg SuDi SinGGaH DeKaT SiNi...SiLa TinGGaLkaN JeJaK aGaR DaPaT KiTeR Ke SaNe NaNtI..SaYanG KoRanG SanGaT2...

salji

Pages

JoM FolloWer DeKaT SiNi....

klik


Tuesday, May 10, 2011

LaMenYeR aKu DeMaM........

Hai semua........


hari nie baru aku start kojer....semalam aku mc 1 hari...yerla demam aku tak kebah2 lagi..on of...on of demamnyer.....hari tu aku ade citerkan yg aku demam....demam aku dari hari tue sampaila hari nie masih ade lagi.....


nie pun rase lagi badan aku letih2 jer......batuk dan seleseme jugak mengiringi demam aku kali nie....siankan aku...tapi yg tak tahan mase batuk tue....sakit gilerla dade aku nie....tapi aku nie pun satu hal dah tahu batuk semue aku bantai....buah tembikaila...air sejukla.....aiskerimla...bende2 yang patutnyer aku kene pantang mase batuk nie semuenyer aku bantai giler....habisnyer yg rase aku jugakkan...jenuh hubby tegur ckp xusah2....tapi yerla aku niekan degil....wakakakakaka...aku belasah jer......


nie aku nak citer sikit pasal demam aku kali nie yg lain benor nie yer....kali nie demam aku memang lain macam jer.....selalu aku kalau demam 1 hari 1 malam pastu terus jer baik....tapi kali nie 5 hari aku demam...siang aku ok...bolehla aku buat keje lagi...tapi biler dah menjelang ptg sampaila ke malam badan aku tesangatla sejuknyer... yang aku rase sejukkan..???...tapi sbenanyer biler hubby aku cek dan rase badan aku,kompem badan aku panas giler.....macam tuela demam aku 5 hari nie....siang of...tapi biler menjelang ptg on pulak...hehehehe...ade jugak demam cam gitu yer....


semalam hubby aku ajak gi klinik konon2 nak ambik darah ler...yerla demam aku nie lain mcm jerkan...so hubby ajakla gi hospital....sampai hospital takde pun ambik darah....sebab dokte cek panas aku mcm dah kurang sikit...aku siang memang cam gitu....hehehehe...


tapi sekarang nie aku tgh dalam proses urut2 badan...nie baru skali jer urut...ade lagi 2 kali...org urut tu ckp badan aku uratnyer banyak yg tegang....oooo...patutla aku sejuk2 jer....rupenyer aku demam salah urat...patutla lame benor nak baik.....sbenanyer dalam pale otak aku nie dah pikir kalau demam lame mcm suspek denggi jer....ish..ish..ish...,mintak dijauhkanla dari kene2 mcm gitu yer....


ha...!!!..nie...ade lagi aku nak share...di sebabkan aku nie demam lame benor....mak aku pun jadi risau yg amat risaunyer....hari2 talipon aku tanyer itu ini....perihatin mak aku, walaupun aku dah kawen tapi mak aku tetap samer mcm dulu...maksud aku tetap samer mcm aku belum kawen dulu ambik beratnyer....syahdu dan sebak jer aku....terime kaseh yer mak.....



doakan sayer cepat sembuh yer.....

for hubby....terime kaseh sgt2 sebab jage wife die yg embem2 nie tgh demam.....aku kalau tak hubby aku yg ingatkan makan ubat kompem aku takkan makan punyer sebabnyer aku kalau pasal bab2 ubat nie mesti bnyk luper punyer....hehehehehe...

0 ulasan: