BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Terima KaSiH PaDa YaNg SuDi SinGGaH DeKaT SiNi...SiLa TinGGaLkaN JeJaK aGaR DaPaT KiTeR Ke SaNe NaNtI..SaYanG KoRanG SanGaT2...

salji

Pages

JoM FolloWer DeKaT SiNi....

klik


Friday, May 20, 2011

KoPi CEO aURaLiFe....PaGi Nie....

Hai semua............


Pagi tadi sebelum aku gi ofc aku layan dulu minum kopi ceo auralife nie....saje jer aku nak test...ni pun kawan aku yg suggestkan...so aku try la...


ofcmate aku ckp kopi nie bagus.....salah satu kesannyer mate kiter jadi xderla nak mengantuk2 dan badan pun xderla rase letih sgt....pastu perut pun kenyang jer....hehehehe...aku bab yang keyang perut tu yg aku suker tue....kire bolehla buat jadi kurus yer....kikikikikiki...so aku tryla minum pagi tadi.....ops!! tapi semue tu dgn izin Allah Taala yer....itu kite jgn luper yer...hehehehe


hehehehe...tapi memangla...perut aku kenyang jer sampai pukul 12 nie....hehehe...bestnyer....mater pun xderla nak layu2....selalu biler dekat2 pukul 12 tghri mate aku dah layu giler...rase nak lelap jer dah....bagus betulla kopi auralife nie...boleh amalkan selalu nie......nak bancuh kopi ni pun bukan main bancuh jer terus minum....die kene pusing arah lawan jam sebanyak 7 kali pastu bace bismillah dan selawat 3 kali...pastu barulah boleh minum....


niela die gambo kopi ceo auralife....korang bolehla try yer.....


Luper nak share....kopi nie tiade kafein..ini adelah kopi arabica asli...tadi aku surve dekat intenet pasalkopi ceo auralife nie....meh aku tunjukkan bahan2 yang terdapat dalam kopi ceo auralife nie........

AURA C.E.O COFFEE TERDIRI DARI BAHAN-BAHAN :



PURE ARABICA COFFEE





ROSELLE


LOTUS SEED (BIJI TERATAI)


RED YEST


DIJANA DENGAN GETARAN TENAGA AURA










0 ulasan: