BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Terima KaSiH PaDa YaNg SuDi SinGGaH DeKaT SiNi...SiLa TinGGaLkaN JeJaK aGaR DaPaT KiTeR Ke SaNe NaNtI..SaYanG KoRanG SanGaT2...

salji

Pages

JoM FolloWer DeKaT SiNi....

klik


Tuesday, May 3, 2011

PaMeRaN BuKu @ PWTC......

hai semua........


sabtu semalam aku gi pameran buku dekat pwtc kuala lumpur....aku pegi sebab aku dah sehat okey..kikikikii..sbenanyer kiteorng xdela nak gi situ sbenanyer...tapi disebabkan SIL(kakak hubby)ajak kiteorg gi sane....


lagipun aku memang tak penah pegi tgk camner suasane pameran buku antarabangsa tue....pucuk dicita ulam mendatang ler....walaupun perut aku mase tu masih ade lagi sakit sikit2 tapi aku gagahkan jugak...heheheh..ikutkan hubby aku memang tak kasi aku ikut...yerla akukan x berape nak sehat lagi mase tue...tapi yerla aku beriye2 ckp yg aku dah okey giler2(nak jalan cepat jer ckp sehat yer)....


akhirnyer berjaye jugak aku yakinkan hubby aku...hehehehe...ubat aku dah siap2 bawak dlm handbeg.....semangat jerkan aku....pas subuh kami dah bertolak..kene pegi awal bagi mengelakkan org ramai dekat sane nanti......


ingat pegi awal prg tak ramai...rupenyer ramai jugak yer....hehehehe

sampai pwtc dekat2 pukul 10 pagi...ingatkan org tak ramai...nak masuk jalan menuju ke sane jer....dah berpusu2 kete...hehehehe..maklumlah pameran buku antarabangsakan....kalau xnak ramai org baik pegi perpustakaan jer...hahahahaha....



dah sampai dah.....

first kami pegi ke tingkat atas....banyak gujakla org dekat sini...dalam otak aku tak sabo2 jer nak carik novel penulisnyer siti rosmizah tue...maklumla dekat sg besar nie asyik habis jer....dengo2 kate die ade kluakan buku baru..tu yang aku x sabo nak gi terjah tue....heheheheeh


misi bejalan dlm pwtc tue pun bermula banyak gilerla gerai buku...yerla namenyer pun pameran buku antarabangsakan....tgh jenguk2 gerai tue....aku terpandang gerai 'aDi PuTRa' ala budak yg pandai matematik tue....kikikiki...aku pun aper lagi...cepat2 ambik gambor die...baikla die..ramah orgnyer....


adi putra.....

dah selesai gi jenguk2 gerai adiputra...aku gi jenjalan lagi...makin lame makin banyak org pulaknyer....aduhhh....sane sini org tolak2....aduyai....org tolak aku.....aku tolak balik org tue...hehehehehe...memang banyakla org dekat situ.....


ramaikan org......

bile dah sesak2 tue...aku nampak ade maskot upin ipin....hehehehe...cuter maskot tue...aku aper lagi pengang2 jugak maskot tue...hahahahaha....cam bebudak jerkan aku....ish..ish....


maskot upin dan ipin yg cumels......

seronoknyer die pegang ballon tu yer....

besor jugak pwtc nie....dah ler besor pastu ramai org pulaknyer....nak belek2 pun cam tak fokus jer sebab org ramai sgt dok tolak2 aku....rimes giler aku dibuatnyer...aku pulak x sabo2 nak gi carik novel penulisnyer siti rosmizah tue.....walaupun semakin sesak aku tetap gagahkan jugak....

niela die orgnyer....''siti rosmizah''...hehehehe

aku terjah jugak tempat ''ujang''...

akhirnyer....aku dapat jugak novel penulisnyer ''siti rosmizah''....aku koleksi die memang semuenyer ade....dari first2 die kluakan novel...''andai itu takdirnya'' tak silap aku novel pertame die...pastu ''cinta kau dan aku''....kire memang layanla bace novel die nie......dan semalam aku dapat novel terbaru karya ''siti rosmizah''....best giler aku......




0 ulasan: