BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Terima KaSiH PaDa YaNg SuDi SinGGaH DeKaT SiNi...SiLa TinGGaLkaN JeJaK aGaR DaPaT KiTeR Ke SaNe NaNtI..SaYanG KoRanG SanGaT2...

salji

Pages

JoM FolloWer DeKaT SiNi....

klik


Saturday, May 21, 2011

SiZZLinG SpeCiaL @ SG BeSaR.....

Hai semua.....


bestnyer cuti  2 hari nie...dahla waktu sekarang nie hujan turun dengan lebatnyer....yahooo.....bestnyer kalau dapat tidor nie....basuh baju dah selesai....sapu rumah dan kemas pun sudah.....sume dah beres....sekarang nie nak rileks2 jap....layan blog pastu nak lelap mate pulak....hehehehehehe.....


semalam aku gi makan sizzling...lame aku dah tak layan makan sizzling nie....tahun lepas boleh dikatekan hari2 aku n ofc mate aku makan dekat sini....kedainyer simple jer...xderpun aircond2 bagai....kedainyer open giler...xde pun dinding2.....hanyer kipas syiling dan ditemani udare segar dari sekeliling...hehehehehe...


tapi rasenyer menu dekat kedai nie semuenyer layanla....memang bestla....hargenyer pun xla mahal sgt....memang berbaloila makan dekat sini....lagi2 air limau asam boinyer...perghhh menyengat habes.....kedai nie dekat erea pancang bedena...kedai dekat jalan dalam....kalau tak tengok betul2 korang cam x cayer jer kedai tue ade menu sizzling,laksa,nasi goreng black paper dan bnyk lagila menu best2 dekat situ...


name kedai die aku luperla pulak....tapi ade perkataan ''BEDENA'' hujungnyer...kalau org yg duk sg besar mesti faham lokasi yg aku ckp nie...dari taman cahaya tak jauh dah....tepi jalan jer kedainyer....jom kite tgk sizzling yg aku order semalam yer...


memang layanla sizzling die nie...sedap giler...!!!!!

laksanyer pun layan...sedap...

kedainyer biaser2 jer.....xde aircond pun....tapi memang bestla mkn dekat sini...hehehehehe


0 ulasan: