BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Terima KaSiH PaDa YaNg SuDi SinGGaH DeKaT SiNi...SiLa TinGGaLkaN JeJaK aGaR DaPaT KiTeR Ke SaNe NaNtI..SaYanG KoRanG SanGaT2...

salji

Pages

JoM FolloWer DeKaT SiNi....

klik


Tuesday, May 3, 2011

aKu ''mc'' 3 HaRi.....DoAKaN SaYeR SeHaT Yer....

Hai semua......


Alhamdulillah kini aku semakin pulih dah sihat seperti dulu....Alhamdulilah dan syukur aku kepada Allah kerana beri aku sihat...aminn....


lame betul aku mc yer...3 hari tau aku mc...siankan aku....Alhamdulillah sekarang aku dah sehat dan kuat dengan izinnyer...syukur dan terime kasih Ya Allah....esok aku dah start keje dah...rindu giler2 dah dgn kawan2 dekat ofc...rindu gilerla....


sbenanyer aku bukan sakit aper pun...cume aku sakit perut(senggugut peod time)tapi memang sakitla....memang x boleh nak buat haper dah mase sakit tue...sakit kali nie cam teruk sikitla tak macam selalu....aku pun tak tahu kenape sakit kali nie lain mcm jerk....nak tido malam pun tak lena...


time2 sakit tue...hubbyla org yang paling tak benti2 urut perut aku yg sakit tue....tuam bagai dekat perut aku nie...kadang2 pukul 4 pagi bile aku sedar dari tido2 ayam,...hubby mesti bangun jugak pastu mesti urut lagi perut aku....sebab mase tue aku memang tgh sakit giler perut aku...memang aku tak berape nak tidola...tido2 ayam jer aku....


bukan tu jer...dalam 3 hari aku mc nie...hubby kalau mase rehat mesti balik jenguk2 aku...syahdu jer rasenyer...time kasih yer abg sebab jage sayer dgn begitu baik sekali....hehehehe...time kalau aku sehat pun memang hubby aku selalu jage aku dgn baik dan penuh kasih sayang...heheheh...


terime kaseh yer abg.......



0 ulasan: