BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Terima KaSiH PaDa YaNg SuDi SinGGaH DeKaT SiNi...SiLa TinGGaLkaN JeJaK aGaR DaPaT KiTeR Ke SaNe NaNtI..SaYanG KoRanG SanGaT2...

salji

Pages

JoM FolloWer DeKaT SiNi....

klik


Thursday, January 5, 2012

BuDaK CoMeL NiE DaH DaRJaH 1...

Hai Semua.............


tadi balik keje aku singgah rumah mak aku kejap...sajer jer nyinggah2...sambil2 nyinggah tue sambil2 makan la...hahahaha...tue memang konsep aku kalau balik dari keje singgah rumah mak aku haruslah aku makan.....miahmiah....

alkisahnyer...sajer jer sbenanyer aku singgah rumah mak tue sambil nak tengok anak buah aku yang ala comel macam aku tue sekolah(aku comel ker...??)...sajer nak tengok macam maner die pakai baju sekolah....aperla aku nie...macam tak pernah tengok budak pakai baju sekolah jer....kehkehkeh...takperla sesekali kene layan jugak hati senget aku nie...

sampai2 jer anak buah aku dah bukak baju sekolahnyer...yang tinggal hanyer spender jer yang die pakai...hahahaha..yer2la aku datang nak tengok camner rupe die pakai baju sekolah...alih2 yang aku nampak tinggal pakai spender ultraman jer...hikhikhik...kater anak buah aku...'acik J kenape datang lambat....?'..ish..ish...takper2 esok aku nak tengok lagi camner rupe die pakai baju sekolah...kehkehekeh....

comelkan mcm makciknyer juger...hehehehe..now die dah
darjah 1 pun....

0 ulasan: