BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Terima KaSiH PaDa YaNg SuDi SinGGaH DeKaT SiNi...SiLa TinGGaLkaN JeJaK aGaR DaPaT KiTeR Ke SaNe NaNtI..SaYanG KoRanG SanGaT2...

salji

Pages

JoM FolloWer DeKaT SiNi....

klik


Friday, January 6, 2012

SuKe TeNGoK GaMBo NiE...........

Kabare...........


tadi sajer dok belek2 koleksi album aku dalam pc nie...uhuk..uhuk..tiber2 terlihat pulak aksi gambo aku yang nie....alahai...sweet jer maser nie...aduhhh....puji diri sendiri bagai nak giler...hahahaha....

mase aku kawen hari tue,aku ade acare potong kek bertingkat2...huh..memang tinggi ler..udah macam artis jer...kikikikiki...kek memang sedap ler...pastu cantik sebab atasnyer ade buah strawbery...tapi tuela aku bukan dapat makan banyak pun...orang lain yang bedal banyak...sodeh jer...mase tue kalau tak makan pun takper...kenyang jer memanjang rasenyer...hahahahaha.....

best jer potong kek tinggi2 nie...kpd en hubby boleh tak kite
potong kek tinggi2 lagi cam gini...hehehehe



0 ulasan: