BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Terima KaSiH PaDa YaNg SuDi SinGGaH DeKaT SiNi...SiLa TinGGaLkaN JeJaK aGaR DaPaT KiTeR Ke SaNe NaNtI..SaYanG KoRanG SanGaT2...

salji

Pages

JoM FolloWer DeKaT SiNi....

klik


Tuesday, January 17, 2012

eN HuBBy SaKiT TeKaK....SiaNNyeR....

Hai...Hai....


masih lagi belum nak lelapkan mate...tadi lepas maghrib aku tetido sampailah pukul 10 tadi baru bangun...so..now haruslah mate aku tak mengantuk jadinyer....biler mate dah cergas nie macam2 bende aku nak buat...lipat baju dan terus susun dalam almari...rajinkan malam2 hari buat keje...hahahaha

errmmm..en hubby pun dah lena sambil menahan tekaknyer yang sakit....sian en hubby...tadi mase aku bangun dari tido,die baring2 sebelah aku sambil bace buku...study hard ler katekan....hehehehe...bukak tutup bukak tutup jer buku yang dibacenyer tue....yang selebihnyer mengadu sakit tekaknyer yang sakit sangat2...alolo..siannyer...

memang sejak 2 hari nie en hubby ade bagitahu dekat aku yang tekaknyer sakit...nak makan dan minum pun susah....makin lame makin sakit sangat katenyer...ajak pegi klinik katenyer tunggulah 2-3 hari nie kalau tak baik baru nak pegi katenyer...aduhai...kalau budak kecik dah lamer aku dokong jer...degil yer kamu nie en hubby...nyampah tau....!!..petang tadi kuar ofc aku carikkan ubat dekat klinik...ubat yang aku beli tue die kene isap macam gule2...warnenyer hijau..first time nampak...hehehe...

nie rupe ubatnyer....

so..tadi dah bincang dengan en hubby...nak tak nak esok pagi mesti kene pegi klinik...sebab kesian pulak aku tengok keadaannyer...nak tido pun tak boleh baring kene ala2 baring macam orang perempuan dalam pantang...sain en hubby.....semoga en hubby cepat sembuh...love u...!!!!!


0 ulasan: