BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Terima KaSiH PaDa YaNg SuDi SinGGaH DeKaT SiNi...SiLa TinGGaLkaN JeJaK aGaR DaPaT KiTeR Ke SaNe NaNtI..SaYanG KoRanG SanGaT2...

salji

Pages

JoM FolloWer DeKaT SiNi....

klik


Sunday, January 29, 2012

SunYi JeR 'aNDaI ITu TaKDiRnYa'.......

Hai...Hai...



Baru jer lepas balik dari kenduri dekat kampung nie...ermm..biaserla kalau awal tahun jer pakat ramai2 nak kawen...hehehehe...sambil2 layan fb tadi sambil aku jenguk2 blog aku...oh..sungguh kesian biler aku tengok blog aku...sunyi jer rasenyer...hari tue aku macam rajin skit update...hari tuela rajin pastu malas balik...kihkihkih...

hari nie kembali bersemangat waja untuk menghupdate blog aku yang semakin hari semakin sunyi kurase...hehehehe...sian die...tapi tuela bukan ade cerite aper pun saje jer menceceh2 dekat sini...hehehehe....



0 ulasan: